Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Όχι φίλε μου, το έχεις πολύ λάθος...


του Σταύρου Κατσούλη

Όχι φίλε μου, δεν είναι ανθρωπιστική κρίση αυτό που βλέπεις.
Είναι γενοκτονία.
...και κάποιοι επιμένουν να θεωρούν ότι δεν υπάρχουν υπεύθυνοι...


Όχι φίλε μου, δεν είναι κυβέρνηση αυτή.
Είναι ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
..και κάποιοι επιμένουν ότι τέτοια πράγματα "ας μην λέγονται"...


Όχι φίλε μου, δεν είναι Ευρωπαϊκή ένωση αυτή...

Είναι φασιστικός, κορπορατικός φασισμός.
...και κάποιοι "αντιφασίστες" θέλουν να είμαστε μέρος της...


Όχι φίλε μου, δεν πρόκειται για το ποιος "ελέγχει τα παραγωγικά μέσα¨.
Αυτό που γίνεται είναι η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ των παραγωγικών μέσων.
...κάποιοι όμως, εμμένουν τυφλά σε αυτά που γράφουν τα εγχειρίδιά τους...


Όχι φίλε μου, δεν πρόκειται για πρόοδο, όταν υποκρίνεσαι ότι μπορείς να ζήσεις χωρίς Πατρίδα.
Γιατί χωρίς Πατρίδα, δεν υπάρχει Λαός να σε στηρίζει.
...και κάποιοι επιμένουν ότι Πατρίδα και "πρόοδος" δεν μπορούν να συνυπάρξουν...


Όχι φίλε μου, δεν πρόκειται περί ενός εργαλείου.
Πρόκειται για το Εθνικό νόμισμα, που είναι ένας από τους θεμελιώδεις λίθους της Εθνικής Ανεξαρτησίας.
...και κάποιοι συνεχίζουν να επιμένουν, ότι μπορείς να συνεργαστείς με τον Διάβολο...


Όχι φίλε μου, δεν πρόκειται περί μνημονίων.
Πρόκειται για ρήτρες αποικίας.
...και κάποιοι επιμένουν ότι αυτός που μας τις επέβαλε, είναι διαθέσιμος για δίκαιες και άδολες διαπραγματεύσεις...


Όχι φίλε μου, το θέμα δεν είναι η ανασυγκρότηση της "αριστεράς" ή της "δεξιάς".
Το θέμα είναι η αναγέννηση, ηθική, πνευματική και υλική ολόκληρου του Γένους μας.
..και κάποιοι επιμένουν να βάζουν πρώτα απ όλα το κόμμα ή την ιδεολογία τους...


Όχι φίλε μου, η Δημοκρατία δεν ισούται με το κοινοβούλιο.
Αν είχαμε Δημοκρατία, τότε το κοινοβούλιο σας αυτό, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ.
...και κάποιοι, παρ όλ' αυτά, συνεχίζουν να αποκαλούν τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ, κύριε και δεσποινίς και κυρία...


Όχι φίλε μου, η ανατροπή δεν είναι η ανατροπή της κυβέρνησης των δωσιλόγων.
Όταν μιλάμε εμείς για ανατροπή, εννοούμε την ανατροπή του πολιτεύματος, προς μια Νέα, Ολοκαίνουργια Δημοκρατική Ελλάδα!
..και κάποιοι θλιβεροί, κάποιοι τραγικοί, πιστεύουν ότι ανατροπή σημαίνει, απλά και μόνο, άλλη μια από τα ίδια...


Όχι φίλε μου, εδω που φτάσαμε δεν θα υπάρξει πια, κάποια "καλημέρα", ούτε κάποια "καλή εσπέρα"...
Το μόνο που θα υπάρξει σύντομα είναι...


ΝΑΙ! ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ:

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου